TORSDAG

Hej världen! Blir väldigt tråkiga inlägg på vardagarna måste jag säga, det kanske säger hur tråkigt mitt liv är på vardagarna.... Iallafall dem flesta (det finns förstås undantag).Jag är riktigt skoltrött för tillfället och på det skall vi självklart ha hur mycket som helst i skolan. Rent ut sagt typiskt! Något som jag är oerhört jäkla trött på är alla inlämningsuppgifter hit och dit. Visst är prov jobbigt också, men efter att bara gör inlämningar efter inlämningar med alla regler blir det väldigt tröttsamt, och framförallt tidskrävande! Så gott som sken upp när vi ÄNTLIGEN har prov nästa vecka. Hellre 3 prov än 3 inlämningar. Woho!
 
Nog om det tråkiga! Imorgon blir det middag hos Carl och Maria, på lördag skall jag jobba och på kvällen gå ut med några vänner och tillsist på söndag.. Skall jag bara softa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0