MY LOVELY GIRL!!

Äääääääääääntligen (med många Ä:n!!) är min kära, älskade, underbara bästa vän hemma! Sofia har varit i Brasilien flera veckor och har återigen, äntligen satt sina fötter på vår kära svenska mark. Trots att jag vet hur mycket hennes själ vill tillbaka på typ.. direkten!? Får hon vänta ett tag till innan hon flyr iväg igen!
 
Annars då? Klumpeduns som man är försov jag mig och missade skolan. Eftersom det bara var någon ynka timme kvar beslöt jag mig för att stanna hemma och plugga istället. Och det blev faktiskt PLUGG för en gångs skull. Usch & fy vad mycket det är i skolan nu. Nu på kvällen har jag varit i stan och jobbat, kom hem för ett tag sedan och tänkte nu gå och lägga mig. Eller ja, det är väl bäst, så inte fröken Emma missar skolan ännu en dag till!
Sofia skickade den här bilden på henne och hennes brorson Daniel till mig för någon dag sedan! Hur sööööt är inte lilla Daniel! Syns att det är en äkta livsnjutare i blodet. Så fina! Sofia var dessutom så rar och hade en klänning som hon fått utav mig på Daniels dop:) rörd man blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0