ONSDAG

Precis pluggat färdigt! Ja, ni hörde så rätt så!! Har pluggat både Spanska och Engelska ikväll och det gick faktiskt ganska bra. Språk är de roligaste ämnena att plugga på enligt mig! Nu känner jag mig åtminstone lite taggad inför morgondagens prov och läxförhör. Träffade dessutom vår älskade ren som äntligen kommit hem!!! Gud vad jag har saknat den underbara människan!! Blev påmind om det när jag träffade henne, haha. 
 
Nej nu är det dags för sömn. Skall pussa på mina vovvar lite innan först, haha Herman ligger i sovrummet och voffar i drömmen. Så HIMLA söt! Ni skall höra vilket litet tjusigt ljud han bidrar med i sömnen, en sångfågel i voffensvärld om inte annat. 
 
Puss på er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0