CHASING MAVERICKS

Jag låter rubriken tala!! (Ok ni förstår nog inte hehe) igår såg jag min första film, på jag vet inte hur länge, faktiskt! Den fronten måste jag lära mig skaffa tid till, en riktigt bra film är ju bara så älskvärt. Igår såg jag på ''Chasing Mavericks''. Det handlade om en kille som brann för surfing. Helt otroligt hur inspirerad och berörd man blir när man ser någon annan person med någon så enorm glöd till något. Jag tänker inte informera er mer, för då slutar det nämligen aldrig med mina detaljer, haha. MEN! Jag måste verkligen rekommendera er att se den! Den är dessutom verklighetsbaserad och Joe, som filmen handlar om, dog 2001. Filmen är en hyllning till honom med andra ord.
 
Nu har jag precis kommit hem och ur duschen, trött och sliten efter ett jobbpass! Nu väntas sängen och till det en film förstås, hehe. Ni har ingen bra att rekommendera? Tar med mycket kärlek och glädje emot tips!
Ni hittar filmen på; www.dreamfilm.se som är en väldigt bra sida enligt mig. Ni behöver inte ladda ner filmerna och slipper på så sätt vara lite olagliga! Det är dessutom så lättvindigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0