Finbesök!!

Godkväll underbara värld! Veckan går återigen mot helg, guuud så härligt. Första lektionen idag var kort, vilket resulterade i en rastlös liten Emma som slutade på nagelsalongen med nya fräscha naglar. Valde klassiskt franskt den här gången!
 
Idag kommer även min älskade lilla Sunnbo på besök! Skall alldeles strax springa och möta henne (antar att hon står nere vid bussen där nere lite småirriterad nu haha) nåja, ingen brådska här i livet inte. Felicia har förövrigt tjajat som en galning över ett par kakor vid namn; oreo pops, cocos pops, coco pops (har för mig hon kallade dem det). Iallafall så skall vi såklart baka det ikväll, låter smaskigt så jag bangar förstås inte. 
 
Nej, nu måste jag kila. Hoppas ni haft en superhärlig dag med vårvädret som börjat komma!
Jag gör mina naglar på ''Nails for you'' en liten salong i duvan. Tycker dem är jätteduktiga där, och prisvärda framförallt! 
Hann även med ett litet besök på gymmet
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0