TIPS

Jag är verkligen ingen expert när det gäller smink, skönhet och alla dess märken. Så det hör inte till vanligheterna att jag uttrycker mig inom detta ämne, med andra ord haha. Det jag själv brukar fokusera på när jag sminkar mig är att det som fixas skall fixas snyggt, helt enkelt. Jag kan med andra ord stå med mascaran i en kvart och läpparna likaså. Fina och fylliga läppar är så fint, en bra läppenna hittar man inte alltid.. När man väl hittar något bra skall man inte tveka på att köpa det.
 
Den här läppennan från Make Up Store föll jag för på direkten! Jag som har ganska röda läppar naturligt sätter den sig alldeles perfekt på. Det syns liksom inte att jag har läppenna, det är precis min egna färg. Och för att inte nämna hur bra MUS läppennor är, de sätter sig snyggt och rakt och blir inte alls ''knottrigt'' som det blir utav endel. Väldigt enkla att använda! Har du som mig ganska röda lappar, rekomenderar jag verkligen att köpa färgen ''gum''.
Jag använder färgen GUM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0