Roberta Minelli

Min väska från Roberta Minelli har äntligen anlänt! Efter sisådär 5 veckors väntetid trillade den äntligen ner i brevlådan. Trots den fruktansvärda väntetiden (stod max 3 veckor!!!) var den tveklöst värd det, jag är så jäkla nöjd! Min stil är inte speciellt ''tuff''', så ibland kan det bli lite svårt för mig med svarta läderdetaljer. MEN inte för denna!
 
Den här stilrena väska med ultimata detaljer är för mig att dö för, haha! Orginalpriset är 2099 kr och jag fick den för ynka 1000 spänn på en kampanjsida (members.com, bli medlem!!) Värt!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

MUMS på den väskan alltså!!!

2013-03-04 @ 23:33:32
URL: http://carolineblombergs.se
Postat av: domp

Funtar också på den där väskan. Men jag har tittat på den med guldiga detaljer. Det ser ut som att din har silvriga detaljer eller ser jag fel?

Svar: Japp den har silvriga detaljer! Väskan är jättefin - men tyvärr så kan jag inte råda dig till att köpa den. Efter några ynka gånger som jag använt den blev det tydliga slitningar på sömmarna, alltså inte speciellt bra kvalité. Visserligen kan ju jag ha fått ett litet olycksfall, men lika bra att råda dig iaf! Det finns liknande väskor på: monroeworld.se också, 1450 om jag inte minns fel. :)
emma TORSTENSSON

2013-10-16 @ 19:21:40
URL: http://snelapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0