DET ÄR VÅR!

Heeeej mina kära vänner! Sent igårkväll anlände jag till vår kära lilla by, vid namn grums. Trött och förjävlig packade jag upp lite saker och stämde in en myskväll med Jennifer & Frida. Vi hade en jättebra kväll med både skratt och snack i mängder! En sådan kväll som alltid är behövlig, med andra ord.
 
Och förressten!! Ledsen att jag inte visat upp mina kära köp, gör det senare idag! Ni skall bara veta vad nöjd jag är, haha! För att byta samtalsämne har jag även lyckats åka på världens förkylning, det blev en god anledning till att ta ledigt från jobbigt idag (och välbehövlig hehe..) det är så himla härligt väder ute! Sverige, jag älskar dig!!! Du har dina stunder minsann. Nu skall jag och mina älsklingsvovvar ut på en promenix! :-)
 
Ha en bra dag kära medborgare! Njut av den till fullo. Puss på livet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0