Vår kära lilla huvudstad

Halloj! Jag har precis kommit in på hotellrummet igen och rent ut sagt: KASTAT mig i sängen! Mina ben är så jäkla trötta så att jag nästan dör! Idrott och gym i all ära, men det är inget emot en rejäl shoppingrunda, det är en sak som är säker, hehe. ;) 
 
Antar att ni är nyfikna på vad jag köpt? Jag har som vanligt inte köpt så mycket. En vårjacka från Para jumpers, en bunt med maccarones (standard) och ett par jättefina loafers. Än så länge är jag jättenöjd med mina köp, men mer blir det imorgon! Nu skall vi börja göra oss iordning lite för middag och bio. Bra fredag :)
Jag och Moa på Vapiano förut. Träffade upp några vänner till familjen och lunchade.
Farmor
Oppps fel håll på bilden.. Förövrigt mums! Det första jag tänker på när jag kommer till stockholm är Macarones, haha!! Dessa små kakbitar kostade nästan 300 kr. Dyra och goda :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0