På vift med Mcdonalds

God morgon alla kära! Är uppe med tuppen trots att jag inte lade mig förrän 04 igår?!! Av någon anledning är jag alltid pigg efter en utekväll, slipper nästan alltid undan en bakfylla för att vara ärlig.. Så självklart är det dags att fånga dagen! Efter roligheter kommer ännu mera roligheter, nyttiga sådana. Har precis varit och handlat frukost med mamma och snart blir jag upphämtad av Lina för ett arbetspass i Töcksfors!
 
Skall bli så kul att jobba idag! Älskar att åka dit!! Det är bara Norskar och alla är så gla'a & goa, kassalinjen är otroligt stor (man slipper springa in i varandra & bli förbannad) samt att det finns ett shoppingcenter med affärer som inte finns i Karlstad - som jag kan tralla runt i på rasten! Med andra ord, det är perfekt för en tjej som mig. Ha-ha.. Töntig jag är, men man skall uppskatta det lilla här i livet;-)
 
Just det! Kvällen igår var förövrigt jättelyckad, hela kvällen bestod utav ett enda stort skratt känns det som.. Det är sådana kvällar man minns här i livet! Puss och kram på er & detta härliga liv ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0