Födelsedagskalas, sommar och fest!

Ungefär vad denna helg består utav. Och lite jobb förstås! Igår firade vi Anna som fyller 19 år på måndag. Det var perfekt väder och då kan en kväll enbart sluta galant. Man blir ju på sådant härligt humör! Som att vi skulle ha någon lite automatisk-funktion i vår hjärna, nu är vädret bra - varsågod, var glad!
 
Dock så slutade kvällen otroligt dåligt. Men inga detaljer på det, he-he.. Nu har jag i alla fall äntligen kommit hem efter att ha missat ännu en buss efter jobbet, om jag skall vara ärlig så har det blivit en standard att alltid missa bussar efter jobbet. Jag får då alltid sitta på bänken i min ensamhet och vänta på den senaste bussen... Hur som helst, det är Lördag och det skall man såklart ta vara på! Skall snart ta bussen till Felicia för lite förfest och sedan vankas hemmafest, tänker inte sitta hemma trots att vädret är bland det värre idag!
 
Imorgon väntas jobb hela dagen - på mitt favoritställe...... Självklart i Töcksfors! Bara massa härliga Norskar! Ser till&med fram emot att jobba, ha-ha, som den knegare man är!
Ok, förlåt sofia..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0