Mer mer mer beslutsångest

Ha-ha, hela min dag idag har bestått utav en enorm beslutsångest. Jag vet inte vilken väska jag skall välja!!! Ok, för andra kanske inte det här låter så viktigt - men för mig, är det faktiskt det! Eftersom jag enbart skall köpa en (borde köpa flera nu vid närmare tanke.. och slippa denna jobbiga ångest), valet är väldigt svårt som ni nog kan förstå.
 
Det har i alla fall tagit väldigt mycket utav min dagliga energi, vilket resulterade i att jag hoppade i träningen och åkte & shoppade istället... Ok, ytterligare en gång!! Det var nog min lathet som sade ifrån & mitt shoppingsug som tog över, dock så tycker jag att min ursäkt fungerar någorlunda bra ändå.
 
Nu tänkte jag faktiskt bege mig ut på en springrunda! Imorgon skall jag träffa Olivia :-)
 
 
Plaskade runt i mina gummistövlar ifrån märket jag älskar främst idag, Burberry, såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0