Stadshäng med vänner

Hallå mina vänner! Haft en toppendag på stan idag med mina älsklingar! Druckit flera frapinos från Espresso, favvodrycken numera för mig.. Och det märks med tanke på hur många jag får i mig dagligen, ha-ha! Förövrigt - måste ni testa den, smaken Mocka, om ni inte gjort det! Så smarrig och perfekt på sommaren.
 
För att gå vidare i texten lite och inte fastna på mitt kaffeskrivande, så njöt vi på Sandgrund hela dagen och pratade om allt mellan himmel och jord. Härligt och behövligt! Sedan lämnade Sofia oss och jag & Emma spanade in lite butiker ett tag på stan. Köpte ett par jättetjusiga skor som jag skall visa snart också! Kiss & hugs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0