''Life is short, buy the shoe''

Hello sunshines! Sverige levererar med sol idag. Härligt! Har precis varit ute på en ''pw'' med luffsarna och Jennifer, nästan skrattretande hur sega vi är egentligen.. Och vi inser inte det förrän vi ser oss själva heller, ha-ha! Hur som helst, jag tänker att fortsätta att kalla det Power walk även om det inte är en sådan!
 
Igår var det en äkta sommarkväll med några vänner, vi skrattade (inkluderat hånade en viss emma), åt & snackade hela kvällen lång. Så underbart!! Sådana kvällar behöver man verkligen fler av. Jag tycker att det borde bli den officiella Söndagen numera. Låter inte det som en bra idé egentligen?
 
 Ok vad opassande min rubrik blev till inlägget nu då, i början skulle det handla om lite dagliga shoppingbegär, men resulterade i något annat.. Nåja, tanken var god i alla fall. Nu tänkte jag åka in till stan för träning, men kom precis i underfund med att jag hinner ju inte det. Så får bli en springrunda i lilla Grums istället! Cykelpuls-passet får ske på en brutalare tid, nämligen klockan 07:00 imorgon bitti. Fy!
Bästa Herman poserar med tungan idag :-))))
 
Jennifer och luffsarna på vandring
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0