MIDSOMMAR

 
 
Hallå alla kära! Igår var det midsommar och det firades förstås på bästa sätt, med nära och kära! På dagen åkte jag och familjen - alla utom lillbrorsan då, som är i Spanien förövrigt, till Borgvik och picknickade. Njöt utav härligt väder och massor utav sommarglada människor. Förvånansvärt många britter och Norskar dagen till ära dessutom, ha-ha, jag älskar dessa människor.. Svenskar i helhet är så privata i jämförelse med andra kulturer och länder, en egenskap som jag ogillar med Sverige. Jag föredrar trevliga, pratglada och framåtriktade människor!
 
 
På kvällen åkte jag till Hammarö där vi åt gott och hade trevligt hos Anna. Sedan till Annies farföräldrars hus där det vankades en riktig midsommarfest! Huset var långt bortom ingenstans - mitt på landet, stora tält - utefest, sjö och många tjusiga kransar. En äkta midsommarfest det!
Älskar den här bilden på mig och min vovve.
Snyggaste brudarna!
Jag och superfina Stina
 
Stiliga sommarkillen:-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0