11 H SLIT

Puuuuuuuuuh!!! Äntligen hemma ifrån ett 10 h som resulterade i en timme extra på Donken, 11 h med en rast på ynka 25 minuter.. Det var verkligen inte lätt! Speciellt inte med lite personal och en kö ut till dörrarna från start till stängning. Nåja, tiden gick snabbt och jag har trotsallt fått lite motion!
 
Förressten! Har ni testat de nya glassarna på Donken? Haha, måste vara det enda (ok nästan enda) som jag älskar med detta jobb, fysatan vad glass jag äter nu för tiden! Glupsk som man är, kan jag absolut inte bestämma mig för vilken jag skall ta heller?? Så jag tar alla! Det var väl ioförsig inte otippat för en tjockis.
 
Nu är jag i alla fall hemma och tänkte sätta på en film. Eftersom det blev ett spontanpass idag kunde jag tyvärr inte bege mig ut på blomjakt heller.. Så jag lämnade över ansvaret till mamma & farmor - snälla som de är har de vart ute och plockat i flera timmar, imorgon kommer jag att bära en otroligt vacker och även den största krans, som vardagligt på midsommar. Midsommar är en sådan underbar högtid! Fira in sommaren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0