LILL-LÖRDAG

Har spenderat kvällen med mina fina vänner! Blev lite chilldrickande för de andra och chillätande för mig - men jag klagar inte, det var gott och jag hade en trevlig kväll som vanligt med väninnorna!
 
Förövrigt idag har jag fördrivit precis hela dagen på stan. Ifrån början åkte jag in för att sticka till Bomstad, hann dock aldrig så långt. Istället resulterade det i flera fikor med flera olika vänner, i sisådär ungefär 7 timmar.. Haha, hur orkar jag.... Jag älskar att fika!!!
 
Nu är jag hemma och tänkte alldeles strax sussa. imorgon skall jag göra den årliga midsommarkransen och en annan tråkig sak.. Tvinga mig till gymmet, längtar tills passet är över redan, ha-ha.
 
 
 
'
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0