De senaste dagarna

Bonjour! I fredags fick jag sluta tidigare, vilket var så uppskattat... Pengar i all ära, men livet går allt före ;-) och en utekväll då alla sina vänner skall ut vill man verkligen inte gå miste om! Jag åkte in till stan och tog en drink med Hawshin, alltid lika trevligt med min lilla gumma. Dock så dissade hon mig ovanligt snabbt och jag som vägrade lämna fulla drinkar satt kvar i min ensamhet - på en fullspäckad uteservering, en fredagskväll (ni kan ju tänka er hur det såg ut ha-ha).
 
Sedan mötte jag upp Maja & Company och vi stack som i vanlig ordning till jaguar, där det blev en supertrevlig kväll! Träffade helt otippat på några gamla vänner + en ny tjej & numera vän från Stockholm som jag stack på efterfest med! Blev en ovanligt onyttig sådan då vi beställde familjepizza, köpte hur mycket chips och godis som helst.. Och där somnade jag förstås!
 
Igår skulle jag skynda mig hem och bestämde mig för att ta tåget, 20 minuter från sundsta måste jag väl hinna på tänkte jag.. Men lite snack blandat med skratt drog iväg tiden och vopps så var det bara 10 min kvar, he-he. Tiden går så snabbt! Som ni nog förstår missade jag förstås tåget.. Irriterande som alltid. Men inget deppande för det inte, jag mötte upp Melinda och vi sprang runt lite på stan ett tag. :-)
 
Väl i bussen hem fick jag världens migrän.... Trodde på allvar att jag skulle dö. Dessutom var bussen olidlig, då den var så jäkla kall, haha. Ok, det var nog bakfylla förresten. Som att inte det räckte hade jag världens värsta träningsvärk från tabatan häromdagen - jag går i myrfart och har ändå ont. Igårkväll blev det i alla fall en myskväll med Jennifer. Alltid lika behövligt!
 
 
 
 
 

Fina linda och Henrik (tror jag)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0