Sommaren levererar även i regnet

Hallå alla goa och gla'a!
 
Precis tagit en varm och otroligt efterlängtad dusch.. Efter att ha blivit någorlunda blöt i detta härliga väder! Det är torsdag och den är självklart planerad. Snart skall jag börja fixa mig och dra mig emot stan igen, skall fira en oerhört tjusig student idag, Sara! Skall bli så kul! Även om det är ett år kvar för mig - drar jag minst lika mycket nytta utav studenternas glädje, känns som att jag också en bland dem, he-he. Ikväll skall jag jobba och sedan blir det förstås fiesta hela natten lång! Med några kära vänner.
 
Igårkväll blev det en spontan utekväll, hade precis kommit hem och påbörjat lite smarrig matlagning - Jennifer frågade om jag ville med ut och jag glömde allt & bara hoppade i duschen, haha. Sjukt! Jag tror jag har hittat tillbaka till mitt festliga ESS igen. Det blev en väldigt trevlig kväll som slutade på Jaguar. :-)
 
Haha Pontus och Anton missade tåget till Stockholm!!! Så då blev det lite fikatid! Otroligt bra enligt mig. Espresso frapino med kaffesmak är gudomlig!
Pontus och jag på Jaguar
 
Simon, Amie och Anna! Så fina!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0