WOHO!

Med allt dåligt kommer något bra!! Jag sökte ett antal jobb igår, varav ett i Norge jag fastnade för otroligt mycket.. På ett cafe! Om det är någon som passar utmärkt till att jobba på ett cafe är det faktiskt jag, jag är ju liksom fikafantasen själv och skulle bli en toppen servitör mot alla gäster! Dessutom är det i Norge - bra lön och mycket, mycket trevligare människor!
 
Hur som helst.. Jag fastnade för jobbet och bestämde mig för att ringa dit. Och hon verkade superpositiv!! Pratade över 20 minuter - så det här tror jag verkligen gick bra, det kändes bra. I alla fall. Som pricken över i:et erbjuder de boende också! Om jag får det här jobbet kommer jag att vara så jäkla lycklig!!
 
Nepp, nu skall jag ta tag i livet (ha-ha) och åka till skolan för att lämna tillbaka böcker. Sedan tänkte jag faktiskt springa runt på stan lite med CV:n - är på hugget idag och sådana tillfällen skall man alltid ta tillvara på! Ikväll skall det tränas. :-) Love Life!
 
Kaffe är alltid bästa starten på en dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0