Sista entreprenören!!!

Hallå! Kan börja och tillägga att jag haft världens mest sämsta morgon. Jag tvingade mig upp supertrött imorse och började plugga på mitt sista och bland annat svåraste prov som jag har idag. Sedan skulle jag till bussen, jag hade helt glömt bort att mamma inte var hemma och jag hade förstås räknat med skjuts - vilket resulterade i en senare buss och att jag skulle komma försent till avslutande i vårt företag. Stressad som attan sitter jag i bussen och det enda jag tänker på är alla dryga människor (även jag) och den förbannade klockan som tickar!
 
När jag väl kommer till stan och hoppar på bussen till Sundsta, glömmer jag förstås datorn i bussen - mitt i mitt stressiga ESS, än en gång! Ha-ha, börjar bli en vana. Eftersom jag vill undvika ännu en dataräkning hem fick jag springa som attan och jaga bussen från hållplats till hållplats, otroligt jobbigt men tillslut hann jag faktiskt ikapp! För att se positivt på det hela fick jag trotsallt lite motion och kände mig även otroligt snabb.
 
Nu sitter jag här stressad och skäms för att jag alltid kommer senast vid varje UF-träff. Men men. Nu skall vi strax avsluta företaget och jag skall börja plugga på mitt sista prov i 2an. Ute i sista minuten som vanligt, annars känns det otroligt underbart.. För fysatan vilket tufft år det vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0