I'M DONE!!!!!!!

Känslan som uppstår när jag är färdig med precis allt skolarbete för i 2an - OTROLIGT härlig!!! Oh my god, jag är fri!!! Åtminstone för ett tag. Provet som jag gjorde idag gick förövrigt sådär - men åt andra sidan, jag försökte och man är trotsallt inte mer än mänsklig!
 
Nu väntas bara massor utav roligheter!! Ser fram emot denna sommar så! Den här veckan väntas shopping inför skolavslutning och Saras student, samt fira min superfina vän på hennes student (förstås)! Sedan väntas såklart massor utav fest och jobb, som i vanlig ordning. För en gångs skull kan jag slappna utav!
 
 
Ser ni blusen längst till vänster?? Så otroligt, otroligt läcker! Om jag skall vara ärlig tror jag att jag har gått & blivit förälskad... Tänkte köpa den till skolavslutningen men när jag provade den satt den tyvärr inte alls lika bra. Tyvärr är den lite för dyr för att ''bara köpa'' också, men jag får se! Toppen kommer ifrån Rodebjer som är en Svensk designer. Tro det eller ej men Svenska designers kan allt leverera!
 
Om det är någon som är ute efter fina kläder rekommenderar jag helt klart: Rodebjer och Dagmar. Stilrena - samtidigt som de är unika och alltid otroligt eleganta. I love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0