Mammas födelsedag!

... Och så var det dags för ännu en födelsedag! Denna gång mammas. Hon är och jobbar nu så i alla fall jag hinner fixa och dona lite med min present, som blev i sista minuten som vanligt.. Kan ni gissa vad jag skall ge?? En vardagslyx som jag själv älskar! Och anser otroligt viktig för en kvinna att göra! Sedan funderar vi på om vi skall äta ute eller grilla här hemma. Det återstår att se - dock är jag alltid sliten på söndagar, så för min del skulle det inte skada att vara hemma, haha.
 
Igår kväll jobbade jag och stack därefter till Filippas crib där de hade lite chill-stämning. Trevligt! Filippa och Filip åker till Turkiet på Onsdag, gah.. Så avundsjuk jag är! Vill också utomlands nu... Men men, jag för nöja mig med deras bilder ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0