Hard working ladie

Hello ladies and gentlemen! Gud vilket härligt väder vi haft idag! Dessvärre har jag inte kunnat utnyttja det i en solstol till fullo. Har suttit inne hela morgonen med en psykologiinlämning och mailat lärare. Nu är det gjort! Det enda som kvarstår nu i skolan är ett grammatik-prov i Svenska, vilket tar på mig lite. Det avgör nämligen om jag får B eller C i ämnet, huruvida jag presterar, grammatik-provet skall tydligen vara jäkligt svårt, tyvärr.
 
Nog om skola! Har vart nere i Grums lilla centrum och spanat in Wood-joggen som var idag. Fy, vad jobbigt det måste vart för de slitande människorna att springa i detta väder, ha-ha!! Nu är jag återigen hemma och grillar med mamsen och småbrorsorna. Ikväll skulle jag egentligen till Julia som fyller 18, men klant som man är har jag kikat fel på schemat, skall ju jobba idag! Hade varit kul med kalas idag (alltid lika taggad he-he).. men som den knegare man är får det bli jobb! 
 
Den kommande veckan blir det återigen mycket fiesta och även mycket, mycket jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0