FÖDELSDAGSKALAS NUMERO DOS

Igår firade vi världens bästa Felicia som äntligen fyllde 18! Känner mig snart lite efter, he-he. Vår lilla supervärdinna bjöd på mat, efterätt, dryck och en otroligt trevlig kväll på O'learys för att inte glömma! Vädret var strålande och sällskapet kunde inte varit bättre. Även om det var Felicia som fyllde år, känns det som att jag fick en precis lika bra kväll, haha. Nejdå, Felicia's var nog lite bättre! Efteråt satt jag och Amanda på uteservering och njöt med mina föräldrar och vänner till dem, helt otroligt vilket härligt väder det var igår - alla var ju ute! Jag var så jäkla taggad på att gå ut själv, men min ful-dag stoppade mig. Lite ytliga är vi alla...
 
Nu vankas ännu ett roligt kalas! Denna gången för min farmors syster: Eva, som fyller 60 år! Hoppas på mycket gott där borta, sådant erbjuder trots allt alltid kalas. Vädret är strålande idag också så jag skall passa på och sola lite! Ikväll måste jag plugga tyvärr.. Men det är inte mycket kvar nu som tur är. Ha det bäst!
Felicia och Affe igår! Glada och snygga (framförallt)!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0