Sjukling

Jag vaknade upp sjuk imorse, ungefär som levande död - helt utmattad. Så fort jag ställde mig upp blev jag helt yr och svimfärdig dessutom, så jag förmodar att jag kört slut på mig själv. Överskridit min energi en aning helt enkelt. Vilket inte är så konstigt ioförsig.. Har stressat sjukt mycket (trots mitt måtto är att livet inte skall tas med hastighet), gjort många prov och flera inlämningar - vart nervös över betyg, skjutit upp plugg och fått panik sedan, tränat, jobbat mycket och mycket & såklart aldrig missat en rolig tillställning. Emma Torstensson nekar nämligen aldrig ett kalas eller shoppingrunda, även om det inte finns tid till det.
 
Nåja! Antar att jag fick ta min stryk idag. Sovit från 22:00 igår kväll tills klockan 17:00 idag, och imorgon är vi lediga, vilket skall bli otroligt skönt. Då skall jag ta en rejäl sovmorgon, plugga hela dagen och ladda upp med en träning för att återfå lite energi. Den här veckan är absolut sista pluggveckan, jag kan inte förstå känslan ännu. Det här året har varit så jäkla tufft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0