EN HÅRD HELG

God morgon mina vänner! Har haft fullt upp precis hela helgen. I fredags firade vi Johanna på hennes 18-års middag, sedan begav vi förstås ut i Karlstads lilla vimmel.. Det blev hur värt och roligt som helst!  För att vara ärlig - och jag var på superbra humör också, vilket inte gjorde saken sämre, he-he. Jag hinner inte gå in på detaljer, men det var en minnesvärd kväll, trots en eller två glas för mycket..
 
Efter att ha kommit hem klockan 05:00 i fredagsnatt, åkte jag och jobbade klockan 09 igen! FY-fan, vad jobbigt det var! Speciellt med tanke på att det var strålande sol och ett pass på 9 timmar. Slutade igår kväll och då piffade jag upp mig lite snabbt inför ännu en utekväll, blev lite chillfest hemma hos Sebastian, trevligt!
 
Och nu skall jag alldeles strax åka in till stan för att jobba igen! Skall bli så skönt att denna helgen är över, den har vart långt ifrån vilosam!! Vilodagarna kommer hädanefter att ske på veckodagarn, ha-ha ;-)
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0