Bättre sent än aldrig!

 
Äntligen hemma efter en otroligt bra helg! Som i vanlig ordning! Efter jobbet igår vankades ännu en trevlig utekväll och idag steg jag upp tidigt inför ännu ett jobbpass. Ni skall veta hur avundsjuk jag vart på alla vänner och människor som njutit ute, solat och druckit smarriga drinkar i detta väder.. Medan man själv sprungit runt i svarta, förövrigt för trånga byxor med svettiga och kladdiga händer, uuääkk... Nix, jag har inte varit speciellt fräsch under dessa dagar, haha.
 
Nu har jag precis kommit hem efter ha vart på ett litet kvällsbesök hos Joy med Diana och tänkte alldeles strax lägga mig, är som en levande död numera.. Puh, haha! Och det vill jag definitvt inte vara den här veckan, mycket roligt som väntar! På onsdag skall vi fira Felicia! :-)
Finaste vännerna! Bella, Felicia och vårt älskade födelsedagsbarn!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0