Back to Donken

God dagens alla nära, kära, bekanta & övriga! Idag vaknade jag riktigt trött med kläderna och lite äckligt smink ifrån gårdagen.. Var så jäkla trött igår! Olivia & Jennifer var här och hade myskväll, som i vanlig ordning somnade jag innan Jennifer ens gått.. Som den sömniga vän man är! Tur att hon är van, he-he. Nu har jag i alla fall precis kommit hem ifrån sjön med vovvarna, mamma och farmor. Skönt sätt att börja dagen på!
 
Tänkte börja fixa mig inför jobbet nu och ikväll får vi se vad som händer! Även om det lutar mest mot ännu en hemmakväll. :-)

Kommentarer
Postat av: Cassiana

Hur gullig får en människa vara! Vad söt du är gumman uppskattar verkligen all support! Jag är väldigt ung för att resa så här så ha tålamod! Att gå ut gymnasiet är det bästa du kan göra och det kommer du aldrig ångra dig! :)
Folk hatar endast för avundsjuka , så lätt att strunta i det :)
Puss på dig! Och sjukt bra blogg! Lycka till !

2013-07-27 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0