Myskväll!

Idag är en lugn fredag till ovanlighetens ära. Missar tyvärr Gyllene Tider som egentligen är ett måste att gå på - förhoppningsvis kanske man hinner gå på någon senare spelning, någon annanstans i Sverige! Idag har jag i alla fall bakat kakor och bullar med farmor, riktigt smaskigt! Om jag får säga det själv (har ioförsig sagt det några gånger) så är jag nästan världens främsta bullmästare. Mina bullar är helt oövervinnliga, åtminstone jag har inte smakat några godare.. Recept??! Extra allt! Nu är det myskväll med film och godis i mängder!
 
Ni som är på Gyllene tider - lyssna och njut åt mig också!! Och ni andra, dansa åt mig, så njuter jag åt er ;-) Ha det gott!
 

Kommentarer
Postat av: GossipGuy

Se när Kanye West ser till så att en fotograf faller till marken! Se när Miley Cyrus flashar sina trosor! Allt detta och mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se

2013-07-20 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0