EN BLOGG ATT LÄSA

Okej jag måste bara tipsa er om denna intressanta, läckra, spänningsfyllda och framförallt lyxiga blogg! Det är en superfin tjej vid namn Cassiana, som kommer ifrån Stockholm och precis har tagit studenten. Såvitt jag förstått (följt hennes blogg ett tag) - har hon en faster som bor i Dubai och under det senaste året fått många vänner där och världen över, genom att förstås resa mycket!
 
.. Nu har hon tagit studenten och är i stort sett på resande fot heeeela tiden! Jag avundas hennes liv något otroligt, förtillfället, speciellt nu när jag går i skolan, studerar och lever på föräldrar och halvtaskig lön. Här får ni inspireras av designerkläder, lyxhotell, efterfester med världens främsta artister och förstås skådespelare, Chuck Bass (vet bara hans artistnamn haha) för att säga någon. Hon njuter minst sagt av livet och hon får mig att inse än en gång, man skall inte fastna någonstans, förrän man känner sig riktigt hemma.
 
Man lever bara en gång - lika bra att göra det med stil, kärlek & glädje!
 
http://www.nattstad.se/cassivikkan
 

Kommentarer
Postat av: Eli

Vill du ha hennes liv kan du börja jobba som en eskortflicka för att det är exakt det hon gör :)
Du vill inte leva ett sådant liv. Om du har lite självrespekt.

2013-07-22 @ 15:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0