Annorlunda cravings!

Jag tycks alltid få så annorlunda beroenden.. Kan ni gissa vad mitt nuvarande är!? Ha-ha, oliver! De gröna är godast och starkast i mitt tycke, jag tycker att det smakar: fräscht, rent och nyttigt! Gillar dessutom den bitska smaken, som inte riktigt hör till vanligheterna! Så det är precis vad jag ätit efter ett svettigt dubbelpass på sats, blev Tabata och Cykelpuls idag, fokus på benen med andra ord. Förövrigt känner jag mig faktiskt duktig, jag har inte ätit något efter att jag tränat - på flera, flera år, men idag gjorde jag det! Oliver somsagt. Fråga mig inte varför, det är ju tydligen hur viktigt som helst, jag gillar bara känslan att ha förbränt massor utav kalorier & hungern efteråt, känns som att det funkar! Jag vet, snevriden syn från mig och jag skall bättra mig. För nu vill jag fasiken ha rejält med resultat så som jag sliter på träningarna!
 
Annars då? Har solat och hängt med Jennifer lite idag, och planerat helgen - som förövrigt ser ut att bli hur bra som helst! Som i vanlig ordning hehe.. Och som i vanlig ordning väntas fest. Livet är en fest i mitt tycke! Dessutom måste jag passa på med hur många fester som helst (ta mig med en nypa salt ha-ha) - till vintern vankas nämligen mycket jobb och slit i skolan, dessutom skall jag börja ta träningen på lite mer allvar och dricka mindre, har jag tänkt. Låter inte det som ett bra mål?! Som sagt, får det vänta tills vintern.. Sommaren är för kort för sånt här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0