Lördag på Karlstads gator!

Igår blev det en utekväll i stan! Jag och Jennifer satt vid pråmen och njöt utav lite drinkar - samt träffade några vänner som trallade förbi! Alltid SÅ roligt. Sara presenterade mig även för hennes chef på jobbet, så när hon slutar i Augusti - kanske jag får hoppa in! Man kan alltid hoppas, alltid roligt med flera och varierande jobb. Sedan mötte vi upp Felicia F och Angelica & tog en taxi till Stockfallet där vi spenderade natten. Resulterade i ännu en trevlig utekväll!
 
Nu skall jag hoppa på bussen till stan för att luncha med Felicia F, jobba och ikväll vankas mys med tjejerna.. Det ser jag fram emot! Söndagsmys är ett måste för alla tycker jag, ett perfekt sätt att slippa undan den såkallade ''söndagsångesten'' på också!
 
Nu skall jag kila, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0