SUVERÄN KVÄLL

ÅÅÅ hade en sådan rolig kväll igår! Så rolig att jag kan njuta utav kvällen till och med idag, ha-ha! Det var på tiden att jag träffade mina nära & kära och hade en ultimat sommarkväll tillsammans. Jag tror jag behövde det! Träffade dessutom flera nya människor, trots att vi var på en hemmafest i stan? Sker inte ofta, men det är ju alltid så underbart! Älskar att träffa nya människor, intressant är det!
 
Nu är jag i alla fall uppe med tuppen och har precis kommit ur duschen. Tänkte njuta utav vädret och lägga mig i solen lite, sedan vankas jobb! Och ikväll förmodligen fest eller myskväll, jag är faktiskt väldigt sugen på fest...
Finaste girlzeen
Jag & världens bästa Johanna!
Sötisar!
Jag och Pontus i ett glatt ESSE
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0