Sveriges största oflyt...

Jag som alltid haft sådant flyt med livet.... Det har jag inte såhär års..... Först blir min jacka stulen, pengar stulna och nu är mina nya solglasögon spårlöst försvunna, blir så ledsen, ha-ha (som pricken över i:et har även min systemkamera gått i kras). Jag fattar inte hur?! Häromdagen var min plånbok borta också och då började jag ärligt talat nästan gråta, men sedan fann jag den under en kudde hos Jennifer & jag förvandlades istället till supertacksam och lycklig på livet! Så lite nytta kan man dra av det i alla fall, såvida man hittar sakerna sedan igen, förstås. Lite synd då jag precis köpt dessa solglasögon, det hade vart en sak om de kostat en 100-lapp från H&M, men nu gör de inte det... Skall börja handla billigt hädanefter, är fasen för slarvig för fina saker.
 
Nåja, nog med deppande för min del.... Även om det är väldigt svårt att sluta med det! Skall snart bege mig ut på en liten promenix och ikväll vankas utgång med tjejerna. Skall bli kul att träffa dem i alla fall!
Börjar faktiskt få lite färg nu. Även om det inte syns så tydligt på bilden;) bättre skall det bli!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0