Kvällens look!

Det är fredag och självklart vankas fiesta! Skall möta upp några vänner på stan om en timma, så får vi se vart kvällen slutar. Med tanke på att jag skall börja på detox-dieten till veckan (är dock bara 7 dagar..) men ändå! Så snålar jag förstås inte på drinkarna ikväll, ha-ha.. Allt eller inget, som man säger!
 
Körde på en enkel och klassisk look ikväll - som förstås alltid funkar! Och alltid är bekvämt! Kläder är trotsallt en möjlighet för alla oss människor hur vi skall bli tagna inför andra människor - som en rockare eller som en barbie, som en prinsessa eller som en häxa, som en clown eller apa.... Skämt åsido, ha-ha! Ett sätt att uttrycka sig själv på är det i alla fall och det tycker jag är himlavärt att ta vara på! Alla är vi fna! :-) 
 
Förövrigt har min bror köpt mopet och tagit moppekort, själv gjorde ju jag aldrig det, föll inte riktigt mig i smaken, dessutom tycker jag att det är småläskigt att köra iväg på en moped... Eller ja, vågade ioförsig aldrig göra det. Min brorsa har i alla fall gjort det och jag tycker att det är SÅ kul att sitta bakom! Haha!! Älskar när det blåser i håret, 50 km/h är fasiken underskattat! När jag och min lillebrorsa åker på en glidarrunda sitter jag med största leendet, många sådana skall det bli! My private driver! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0