Pressar fram färgen!

Påbörjade min dag som i vanlig ordning i solstolen & som i vanlig ordning med min trogna solpartner, Jennifer! Jag har alltid tyckt det vart så jobbigt och sola - man blir ju så jäkla rastlös! När man solar med någon, speciellt en nära vän, rinner bara timmarna iväg... Och jag måste säga att vi både har fått en riktigt bra grund, men bättre skall det bli!
 
När Jennifer åkte och jobbade blev jag rastlös, jobbar inte så mycket i sommar som ni kanske märker - jag har trotsallt jobbat som ett djur hela året! Och tycker att det är dags för lite sommarlov. Pengar i all ära... men så länge man bor hemma och är grym på att fjäska går det faktiskt helt ok utan sommarjobb också.. Eller ja, ett donkenjobb funkar. Hur som helst, när Jennifer åkte och jobbade stack jag ut & sprang och sedan gick ut och gick, ha-ha, mycket fart på mina ben idag. Träffade även Olivia en stund :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0