DAGS ATT KOMMA IFORM

Hallå! Idag har jag catchat upp med Felicia, vi har inte träffats på ett bra tag - då hon vart utomlands, så nu var det på tiden! Spanade även in hennes nya lya i stan, som är sååå mycket finare & bättre än den förra. Här kommer jag hänga mycket hädanefter.
 
Bortsett ifrån det tvingade jag mig även iväg till gymmet (läs: tvinga!), för fysatan vad otaggad jag var på en tråkig träning. Misstolka mig inte, jag älskar cykelpuls - det ger absolut det bästa resultat på snabb förbränning och luras aldrig! MEN, det är så tråkigt! Och hur skall man ens orka komma iform om man tycker träningen är tråkig & kollar på klockan varannan minut?! Det går inte. Jag behöver komma iform, fast jag behöver också hitta en träningstyp som passar mig. Just därför har jag och Jennifer beslutat oss för att börja boxning tillsammans igen i höst, om det är någon träning jag ser fram emot - så är det boxning! Jobbigt, kämpigt, men också himla härligt!
 
Tills dess får jag helt enkelt plåga mig på tråkiga pass.. Haha, nejdå. Till veckan skall jag testa en diet som har blivit väldigt trendig! Nämligen Detox. För er som inte vet är det en diet som går ut på att äta så ''rent'' som möjligt, utesluta så mycket socker & salt som möjligt och såklart produkter som kaffe och andra tillsatser. Vi människor slänger trots allt i oss så mycket skit hela tiden, i mitt tycke skadar det inte att försöka rena vår kära kropp lite. Man skall tydligen känna sig väldigt fräsch och pigg efteråt - dessutom går man såklart ner något kilo, vilket alltid är bra ;-)
 
Nu skall jag kika på en film med farmor. Hörs imorgon!
 
 
 
Medan jag åkte och tränade drog Felicia & festade. Hur duktig känner man sig inte då, avstår drinkar & vänner på en Lill-lördag?!?! Jag kände mig i alla fall otroligt duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0