Jobb + myskväll

Igårkväll fick det bli en lördag som inte hör till det vanliga, en lugn sådan, med jobb och myskväll! Men jag klagar absolut inte, det var riktigt skönt att ta det lugnt en kväll också. Gjorde förövrigt värsta tabben, jag och Hawshin sitter på bussen påväg till jobbet och diskuterar den efterlängtade rasten - då kommer jag självklart på: ''Faa-aaan, jag börjar ju inte förrän 19.00''!! Och åkte alltså till jobbet 4 timmar för tidigt, fick för mig att jag hade Hawshins pass, ha-ha. Som att inte det vore nog missade vi även vårt enda uppdrag, att gå utav bussen. Så vi fick en liten promenix ifrån Färjestad också, ioförsig skadade det inte, hade ju ändå tid på mig...
 
Efter jobbet laddade jag och Hawshin upp för en rejäl mysnatt, det blev skräpmat från Donken, godis, chips, dricka och en lite nyttigare touch på det hela som inkluderar jordgubbar! Försökte hoppa in i Vampyre Diaries (serien??) men det gick inte så bra, saknar tålamod för serietittande. Istället resulterade det i en natt lång och full utav skratt och välbehövligt snack. Glad över att jag har min underbara vän, sådana växer inte på träd inte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0