Födelsedagsbarnet Ida!

God dagens mina fina vänner! Kom precis hem ifrån stan och skall alldeles strax åka tillbaka in.. Denna gång för att fira min underbara vän Ida på hennes 18-års middag. Eftersom det är Lill-lördag och jag är fri från arbete tills fredag - frestar det självklart lite med en utekväll idag.. Hoppas att Karlstad erbjuder något levererande ikväll!
 
Annars då? Livet rullar på toppenbra. Njuter utav varenda sekund, det enda jag saknar lite är solen, varför har vår kära vädergud vart så elak på sistone?! Hoppas det blir bättre snart. Förövrigt längtar jag ihjäl mig till Kos med världens bästa tjejgäng!
 
Nu skall jag ut och fånga dagen, puss & kram! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0