THE LATEST DAYS

God morgon alla kära! Herregud, minns ni när jag skrev att jag oroade mig för att bli rastlös i sommar?? Ingen skola och ovanligt lite jobb, låter faktiskt lite tråkigt tänkte jag.. MEN! Jag tar verkligen tillbaka det! Jag har varit sysselsatt och funnit saker att hitta på varje dag - fiffinurlig som man är, he-he. Nu tänker jag snarare, det är redan juli, skolan börjar snart, jag tar snart studenten och jag vill bara stanna tiden. Här och nu!
 
Jag har börjat njuta så utav livet och all dess innebörd. Den här sommaren har än så länge varit helt fantastisk, även om jag inte hunnit med så mycket än.. Och det värsta utav allt är att jag vet att det är sista sommaren jag faktiskt har ett ''sommarlov'' och kanske tillbringar den med alla vänner, nära som ytliga.
 
Usch avskyr att tiden går så himla snabbt, jag räds lite för att i nästa ögonblick är allt detta över, sena och ansvarslösa utekvällar, smyga ut mitt i natten, blanda ut vissa drycker som tillhör pappa med vatten, shoppingturer utan begränsning och behärskning, var totalt pank och bli räddad av föräldrarna, spontana middagar med sisådär 30 vänner och förstås alla fikor som tidsfördriv på stan. Men åt andra sidan, tillhör det här kanske min personlighet också.
 
Igår jobbade jag i alla fall och på kvällen åkte jag till Johanna där tjejerna var samlade. Åt gott och hade det mysigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0