Staooon

Sitter hos Jennifer och fifflar med hennes apple-dator. Tycker faktiskt att datorn är lite klurig, men designen överväger förstås. Ända sedan jag varit liten, liten och otroligt liten tjej har jag velat ha en sådan här. Tänk alla filmer man sett med snygga kontorsladies som sitter på ett cafe, med en latte i handen, tidning därtill och förstås den snygga lilla detaljen till dator! Det halvätna äpplet var vad jag fastnade för, ha-ha! Nej, nu skall jag sluta drömma om teknik.. En välkostad dator kommer ej investeras på min front, har förstört alldeles för många datorer redan...
 
Nu skall tralla hemåt och ringa Olivia. Sedan åka till stan! :-) 
Världens finaste Jennifer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0