This DRESS

Jag totalt älskar klänningen jag bar igår. Har använt den på en begravning en gång och därför fått en lite sorglig-anknytning till den. Igår piffade jag i alla fall upp den och det sorgliga är som bortblåst till den inspirerande designer-fronten igen!! Klänningen kommer ifrån H&M, men jag tycker att den är väldigt Chanel inspirerad. Tänk bara det superenkla, stilrena men samtidigt kvinnliga i den. Det är ta mig fasen Chanel och inte H&M.
 
Och med ett härligt halsband, pärlörhängen, tuffa solisar från Gant och min inspirerade Hermes-väska från Roberta Minelli, känner jag mig inte bara som Chanel, utan även Victoria Beckham... Skämt åsido, dock tycker jag att klädseln ser ut att komma direkt från deras egna garderob.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0