EN BRA ONSDAG!

En bra men trött onsdag har det varit idag! Vaknade i ärlighetens namn inte förrän 16:00, tror sommarlovsmornarna har spårat ur lite.. He-he. Nejdå, jag brukar faktiskt inte sova alls länge, så det var på tiden i mitt tycke! Man skall passa på när man kan som sagt. Jag skall jobba väldigt mycket nu i helgen, nattpass imorgon, nattpass på fredag, dagspass på lördag och kanske, kanske ännu ett nattpass på lördag. Det blir bra vilket som, jag trivs så himla bra på nya jobbet.. Vi människor skall vara sysselsatta, det är då vi mår som bäst! Självklart med sådant man trivs med förstås. Dock är jag lite sugen på att gå ut på lördag, var länge sedan jag festade med mina vänner nu (i mitt tycke) och jag saknar dem, väldigt mycket!
 
Förövrigt har jag några vänner att catcha upp med. Innan jobbet skall jag tillbringa dagen i solstolen med min kära Jennifer och på fredag innan jobbet träffa Felicia, som jag inte träffat på flera veckor!! Saknar henne!
 
Måste förövrigt visa vad jag åt för någon dag sedan. Har länge velat testa på råbiff och det var precis vad jag gjorde! Kommentar?? Bland det vidrigaste jag vart med om. Uppmanar er inte att testa detta! Tänk er mald oxfile som köttfärs, tänk er att hugga in i ett köttfärs-paket, vem fasen gör något sådant? Dessutom kunde jag inte låta bli att tänka på alla bakterier som rått kött innehåller. Trend eller inte, en gång räcker för att utsätta mig för sådana ohygieniska rätter, haha!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0