OROFLUIDO

Efter en alltför lång skoldag stack jag ner på stan och strosade runt i butiker lite. Som ni vet älskar jag att tralla runt på stan och har inga problem att göra det ensam, haha! Jag laddade upp mitt lilla kaffeförråd hemma med några nya sorter, såsom vanilj och hasselnöts espresso. Mums mums!
 
..Och så köpte jag Orofluidos serie med balsam, schampo & hårserum! Just hårserumet har jag hört väldigt gott om så jag kunde inte hålla tassarna borta ifrån att testa. Sitter faktiskt nyduschad nu med hela kittet i håret, hehe. Skall bli spännande och se hur bra det är!
Utan en cappuccino överlever man varken en dag i skolan eller på stan! Iallafall inte jag:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0