Lillördag

Som jag skrev igår, så underlättar veckan verkligen efter onsdag! Alla borde göra något extra med sin onsdag, såsom; gå på manikyr, spamys-hemma, myskväll med en vän med mycket godis, eller bara jäkligt många filmer till jäkligt mycket gott. Det behöver självklart inte kosta pengar heller för att göra denna dag lite extra älskvärd!
 
Idag har jag varit hos frisören och nu är jag äntligen av med min hemska utväxt. Slipper förövrigt att få frågan ''varför har du två färger i håret'' av ett dagisbarn, haha! Och det värsta av allt, desto mindre man är desto ärligare brukar man vara. Nåja, antar det var dags att inse sanningen och göra något åt det! Och jag är så nöjd, det blev ett väldigt naturligt resultat tack vare en duktig frisör.
 
Nu ligger jag i soffan hemma hos farmor och har en liten myskväll! En myskväll är förstås ingen myskväll utan pepsi max, godis och Mia Skäringer. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0