Puhhh...I'm a had working woman

Hej & hå vad jag är trött alltså! Klockan är halv 12 och jag kom precis hem. Efter en lång dag i skolan vankades även ett jobbpass på Färjestad. Känns som att jag har gjort lite nytta idag, vilket alltid är en sådan himla skön känsla! Nu är jag inne i mitt hyper-esse också, så ännu är det icke läggdags - Nu är det dags för min favoritserie a la hollywoodfruar, förstås! Ett perfekt avslut på en bra Tisdag. 
 
PS, bara jag som känner att när tisdagen är förbi, då är det så gott som helg? Efter Onsdag (Lill-lördag) är jag inne i mitt upptaggande inför alla helgens bravader och då är dagarna som en dans på rosor för mig! Hehe.. That'ts how I feel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0