Planerande med Uf

Hallå och godmorgon! Igår var jag och Felicia på bio och såg ''EGO'' (ni kan inte ana vad jag längtat efter filmen) och den levde upp till förväntningarna! Rent ut sagt totalgrym film, jag har dessutom gått och blivit kär i en bortskämd sturesplansstekares roll samt allt för bedårande ögon.. Åhhhh. Ja, nog om den! Ni måste se den i vilket fall, när jag berättar låter den väldigt ytlig - men den var faktiskt väldigt berörande och sorglig (jag grät till&med).
 
Nu sitter jag i skolan och planerar lite inför Uf-mässan med vårt företag. Allting kommer bli så himla kul! Längtar nästan för att vara ärlig. Förressten! Visste ni att hemmakväll har öppnat i stan? Hehe det visste ni säkert.. Jag tyckte det kom som en chock! Iallafall gud vad gott.. Jag skall förbi där sedan och inhandla lite vardagsmys tills ikväll;) mums! Hoppas ni alla får en underbar dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0