Ta alla chanser, droppa alla rädslor

Hej på er! Hela kvällen igår spenderades i soffan, sov bort ungefär hela dygnet tack vare denna helvetes-baksmälla. Jag som nästan aldrig blir bakis, nåja ibland har man otur.. Kvällen var iallafall inte så hemsk, jag beställde hem pizza, mamma bakade kladdkaka och jag myste för fullt med det käraste jag har! Mina lurvbollar.
 
--> Nu till fredagen! Jag tror inte att Sara som hon själv säger kunde fått ett så mycket bättre firande! Alla hade det toppen och det blev en riktigt grym kväll! Mycket skratt, mat, dans och förstås kalla föttter i kylan.. med dem bästa av dem bästa! (Om jag får säga så) haha :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0