Sverige/Nordpolen

Usch och fyfabian vad KAALLT det är ute idag.... Brrr!!! Och det här med ''kläder efter väder'' måste vara det sämsta citatet? För det finns inga kläder som täcker Sveriges vidriga kyla! Har legat sjuk hemma i min säng sedan måndags kväll och tappat matlusten på det. Nu ikväll piggnade jag iallafall till och träffade Olivia en stund. Så imorgon är det back on track igen! Skola och jobb vankas :-)
Förstå hur mycket man fryser när man gråter av att gå hem! Ett tydligt bevis på att det är jäkligt jäkligt kallt. Och ja jag tycker lite synd om mig själv (haha) men det är OK när det enda man kunde tänka på var att överleva efter vartenda fotsteg man tog!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0